آرتينآرتين، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

آرتین قندعسل مامانی

پسركم داره بزرگ ميشه

1390/4/2 12:01
نویسنده : مامان ساناز
267 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Angels

چشام و بستم و باز کردم و روزها گذشت و پسرکم بزرگ شد.انگار همین دیرزو بود که

یه پسر

کوچولوی ناز نازی رو گذاشتن بغلم.همون وقت بود که یکی توی گوشم زمزمه کرد:ساناز

مامان شدی.خیلی مسوولیت رو شونه هاته.از پسش بر میای؟و من در حالی که دستای

کوچولوی پسرم و لمس می کردم شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<لبخند زدم و گفتم حاضرم.من مامان می شم و همه

مسوولیت های این مادر بودن رو به جون می خرم.حالا ٥ ماه گذشته. من سعی خودم و

کردم.با همه توانم سعی کردم.می دونم خیلی جاها کم گذاشتم.می دونم خیلی وقتا

عصبانی

شدم.اما تمام تلاشم رو كردم و ميكنم..................دیشب خوابیده بودی.

نوازشت کردم.اشک تو چشام جمع شده بود و هی از خودم می پرسیدم یعنی می تونی

این موجود دوست داشتنی رو خوشبخت کنی؟یعنی می تونی تا آخر تا جایی که نفس

داری مراقبش باشی؟پشتش باشی؟دوستش باشی؟همدمش باشی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

faeqeh
4 تیر 90 2:13
مامان شدن خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی سخته بیشتر از اون که فکرشو میکردم ولی خــــــــــــــــــــــــیلی هم شیرین تر از چیزیه که فکرشو میکردم
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 16:40
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگ تون رو حفظ کنه. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شما هست.
مامان ساناز
6 تیر 90 13:56
مرسي حتمن مياممممممممممم