آرتينآرتين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

آرتین قندعسل مامانی

خاطره به دنيا امدن آرتين

1390/3/24 17:25
نویسنده : مامان ساناز
259 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه 29/10/1389ساعت 5 صبح از خواب بلند شديم شب خانه مامان جون(مامان

مامان ساناز)بوديم و از ديشب اونقدر استرس داشتيم كه نه مامان جون نه بابا جون ونه بابا

حامدو نه خاله ها هيچ كدوم خوابمون نبرده بود بايد ساعت 6 بيمارستان آتيه ميشديم سريع

اماده شديم و رفتيم دنبال مامان جون(مامان بابا حامد) ساعت 45/5 بود رسيديم داشت اذان

ميگفت رفتيم نمازخانه و نماز صبح خوانديم و بعد من با مامان بزگ ها و بابايي و خاله

خداحافظي كردم و رفتم اتاق زايمان كلي ترسيده بودم و به همشون گفتم حلالم كنند و

برامون دعا كنندخانم پرستار امد لباس هاي مخصوص داد و گفت بپوش و بعدش روي تخت

تواتاق درد دراز بكش تا دكترت بيادساعت 7 بود صداي دكتر عباسي رو شنيدم و بعد امدند

وسوند وصل كردند و بعد با ويلچر مارو بردند اتاق عمل من كه خيلي ترسيده بودم اخه تا

حالا اتاق عمل نديده بودم تمام بدنم ميلرزيدو دكتر بيهوشي امد و گفت كه طاقت بيهوشي

موضعي رو ندارم ودستور داد تا بيهوشي كامل بشم و بعدازم پرسيد اسم پسرت رو

ميخواهي چي بزاري و من اومدم بگم آرتين هنوز آ...رو نگفته بودم كه از هوش رفتم پسرم

ساعت 30/7 صبح به دنيا اومدعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی ووقتي به هوش اومدم و براي اولين بار

ديدمش فقط گريه كردم و باورم نميشد.... خدايا شكرت كه پسر سالم و نازي به من

دادييييييييييييي

خدايااااااااااااااااااااااااا شكرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتابروابرو

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)