آرتينآرتين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

آرتین قندعسل مامانی

درد ودل ماماني

1390/3/21 16:27
نویسنده : مامان ساناز
248 بازدید
اشتراک گذاری

پسركممممممممممم:

وای خدا چقدر ذوق میکنم وقتی آرتين مامان میخنده وقتی از خودش صداهای جور وا جور

در میاره وقتی

ديگه به صدای من گریه ش قطع میشه و آروم میشه وقتي بين كلي ادم مامانش رو

ميشناسه وبراي

اومدن تو بغلش كلي ذوق ميكنه وقتی انگشت شستش رو میکنه تو دهنش و شروع میکنه

به ملچ ومولوچكردني كه نگو

دوست دارم ساعتها بغلت کنم و بچلونمت ولی دلم نمیاد چون تو پسرگل  مامان دردت

میگیره

چنان بوسهایی از اون لپهای تپولوت میکنم که باباحامد صداش در میاد چه برسه به تو ولی

چه كار كنم دست خودم نيست

عاشق اون دست و پاهای کوچولوتم عاشق اون لثه های بی دندونتم عاشق اون موهاي

نازتم  عاشق

خود خودتم عاشق خودت كه با اومدنت لطف و بركت به خانمان اوردي.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

faeqeh
21 خرداد 90 16:31
واااااااااااااااااااااااااااای دلم برای بارانم تنگ شد تازشم برای آرتینم دلم تنگید خانم یه خورده مراعات کنید
مامان ساناز
21 خرداد 90 16:50
خانمي تحمل كن باران جون زودي مياد پيشت به آرتين گفتم وقتي خوابه و خواب فرشته هارو ميبينه براي باران گلم و مامانش دعا كنه و از خدا بخواهد تا باران جون به موقع و سالم بياد پيش مامان و باباش