آرتينآرتين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آرتین قندعسل مامانی

تولدت مبارككككككككككككككككككك

1390/11/3 15:14
نویسنده : مامان ساناز
1,748 بازدید
اشتراک گذاری

همۀ وجودم ارتين من سلام به روی ماهت نفسم:

خوشگل من این اولین مطلبیه که توی سال دوم زندگیت دارم برات ثبت میکنم. از وقتی که یک ماهه بودی تا حالا دارم خاطراتت رو مینویسم.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

گل مامان،باورم نمی شه که به این سرعت تو یکساله شدی ... پارسال تو اومدی و قدم روی چشمامون گذاشتی و با اومدنت همه چیز قشنگتر شد. تو شدی زندگی ما و زندگی ما شد مال تو...our in love hearts

حالا تو داری قد میکشی و بزرگ میشی، این روزها اینقدر از شوق راه رفتنت سرشارم که توی پست خودم نمیگنجم . دیدن تو در حالی که روی دوتا پاهای خوشگلت با اشتیاق و کمی هم ترس قدم برمیداری البته با كمك و بعد هم در حال ايستادن واسه خودت دست میزنی، خوشحالی کمی نیست.... به همین خاطره که‌ خدایا شکرت شده زمزمۀ هر نفسم...

 نازنینم ،حس زیبای تو رو داشتن ، در آغوش گرفتنت ، بوییدن و بوسیدنت بهترین حس دنیاست.قلب

تو دل انگیزترین حادثه در عمر منی که  وجودت  همه از عشق  پر است ....

 

عزيزكم تولدت مبارك

 

اينم متن كارت تولدت(به زودي عكسش رو ميزارم)

ارتين گلم روز تولدت چون هنوز ماه صفر بود نتونستيم برات جشن بگيريم وقرار شد جشنت هفته بعد يعني 6 بهمن باشه

من وباباي هم روز تولدت برديمت سرزمين عجايب وكلي بازي كردي

تولدت مبارك

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)